Teslimat Bilgileri

    
    Siparişini verdiğim ürün ne zaman kargoya verilir, ne kadar sürede elime geçer?

    Bronza.com.tr'nin kargo gönderimlerindeki çözüm ortağı Aras Kargo ’dur. Sitemizden vereceğiniz siparişler, Aras Kargo güvencesiyle en hızlı ve güvenli şekilde size ulaştırılacaktır.

    Ayrıca, siparişiniz kargoya verildiği zaman, sistemlerimiz tarafından size kargo teslimat bilgileri e-postası otomatik olarak gönderilecektir. Bu e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini öğrenebilir, Sipariş Takibim sayfasına girerek de siparişinizin durumunu rahatça takip edebilirsiniz. Siparişlerinizi size en kısa sürede teslim etmek bizim açımızdan büyük önem taşımaktadır.

    Bronza.com.tr olarak, amacımız mümkün olan en kısa sürede siparişlerinizin size ulaşmasını sağlamaktır. Siparişleriniz işleme alındıktan sonra aynı gün içerisinde (haftaiçi) kargo şirketine teslim edilecektir. Kampanya ve indirim dönemlerinde, Yılbaşı, Bayram, Anneler Günü ve Babalar günü gibi özel günlerde ise, yoğunluktan dolayı siparişlerin gönderim süresinde bir gün gecikme yaşanabilmektedir.

    Siparişimin ne zaman kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

    Siparişiniz kargoya verildiği zaman sistemlerimiz tarafından size kargo teslimat bilgileri e-postası otomatik olarak gönderilecektir. Bu e-posta ile siparişinizin ne zaman kargoya teslim edildiğini öğrenebilir ve Sipariş Takibim sayfanızdan siparişinizin durumunu rahatça takip edebilirsiniz.

    Kargo Teslimatı gecikirse ne yapmalıyım?

    Eğer ürününüz, en geç 10 gün içerisinde adresine ulaşmazsa siparis@bronza.com.tr adresine yada site üzerindeki iletişim bölümüne sorununuzu ve telefon numaranızı belirten bir açıklama e-postası atabilir, gerekli bilgi ve desteği alabilirsiniz.

    Kargo için ne kadar ödeme yapmam gerekecek?

    Bronza.com.tr'den vereceğiniz siparişlerde anlaşmalı kargomuzla yapılacak gönderiler için kargo ücreti ödemezsiniz. 

    Teslim sırasında ve/veya sonrasında bedel ödeyecek miyim?

    Kargo hizmetinin ücreti, siparişini verdiğiniz ürünle birlikte aynı anda faturalandırıldığından daha sonra kargonuzun teslimi için herhangi bir ödeme yapmanıza gerek yoktur.

    Neden hasarlı ve şüpheli görülen paketleri teslim almamalıyım?

    Siparişiniz size ulaştığında, eğer gönderi paketinde herhangi bir bozulma ya da şüpheli durum tespit ediyorsanız lütfen teslim almayınız. Kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyip, en kısa sürede müşteri hizmetleri temsilcimizle iletişime geçiniz. Eğer böyle bir paketi, teslim fişini imzalayıp kabul ederseniz, taşıma sırasında gerçekleşen hasar, kaybolma gibi durumların tespit edilme ihtimalini ortadan kaldırırsınız. Bu durunda ürününüzün taşıma sırasında başına gelenlerden hiçbir şekilde kargo firması sorumlu tutulamayacaktır. Kargo teslim fişi, paketinizin hasarsız ve eksiksiz bir şekilde size ulaştığını, bunun da sizin tarafınızdan teyit edildiğini göstermektedir. (En küçük ezilme ya da açılmış olma belirtisinde dahi görevliden ısrarla tutanak tutmasını isteyiniz.)

    Bronza.com.tr sayfası üzerinden hediye gönderebilir miyim?

    Kişisel mesajlarınızı içeren özel hediye kartları ile hediyelerinizi Bronza.com.tr farkı ile gönderebilirsiniz. Hediye gönderimlerinizde faturanızın seçmiş olduğunuz farklı bir adrese (fatura adresi) ürün paketinden bağımsız olarak ulaştırılmasını isteyebilirsiniz. Bunun için ayrıca bir ücret ödemenize de gerek yoktur, çünkü bunu sizin adınıza biz karşılarız.

    Aynı siparişte birden fazla adrese gönderim yapılması mümkün olmadığından her bir farklı adrese gönderim için yeni bir sipariş vermeniz gerekir.

    Aynı adrese birden fazla hediye gönderimi yapmak ister iseniz sipariş ekranındaki not bölümünde paketleme ve hediye notu ile ilgili bilgileri girebilirsiniz.

    Faturalarım bana nasıl ulaştırılacak?

    Faturalarınız, sipariş ettiğiniz ürünler ile birlikte, gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde gönderilir. Eğer isterseniz fatura adresi ile gönderi adresini farklı seçebilirsiniz. Bunun için fatura adresi bölümüne faturanızın gitmesini istediğiniz adresi, teslimat adresi bölümüne de gönderinizin gitmesini istediğiniz adresi doğru bir şekilde girmeniz yeterlidir. Bu adres, gönderinin yapıldığı adresten farklı olsa dahi bunun gönderim bedeli sizin adınıza Bronza.com.tr tarafından karşılanacaktır.

    Ancak, özellikle hediye gönderimlerinizde ödediğiniz ücrete ait faturanın hediye aldığınız kişi tarafından görülmesini tercih etmeyeceğinizi de göz önünde bulundurduk. Bu nedenle sipariş esnasında size fatura adresi ve teslimat adresini farklı seçebilme olanağını sunuyoruz. Ve aynen yukarıda belirttiğimiz gibi, hediyelik siparişlerinizde de ayrı bir adrese gitmesini istediğiniz faturaların gönderim ücretini sizin adınıza biz karşılıyoruz.

    Siparişimle birlikte faturam gelmedi, ne yapmalıyım?

    Siparişleriniz, siz aksini talep etmediğiniz sürece, faturalarıyla beraber gönderilir. Gönderinizin bulunduğu paketin dışına yapıştırılan şeffaf kargo poşetinin içerisinde faturanız bulunmaktadır. Eğer faturanız siparişinizle beraber size teslim edilmediyse, lütfen kargo görevlisinden faturanızı isteyiniz. Faturanızın size teslim edilmemesi halinde, lütfen görevli kişiye tutanak tutturarak durumu en kısa sürede bize bildiriniz. Bu durumda kargo firmasından faturanızın bulunması istenecektir. Eğer faturanız bulunamıyorsa size faturanızın, kaşeli bir kopyasını göndereceğiz.

    Siparişimin gönderim durumunu sitenizden takip edebilir miyim?

    Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra tarafınıza kargo şirketi tarafından e-posta aracılığı ile bir gönderim numarası iletilecektir. Hem sitemizdeki Sipariş Takibim sayfasından hem de kargo firmasının internet sitesindeki gönderi takip sayfasından, bu numarayı kullanarak siparişinizi takip edebilirsiniz.

   
    Teslimat adresinde ben yoksam, siparişim kime teslim edilir?

    Sipariş ettiğiniz ürünler, kargo yetkilisi tarafından; size, Bronza.com.tr alışveriş sayfasında belirtmiş olduğunuz başka bir isme ya da ispatlandığı takdirde 1. dereceden akrabanıza resimli kimlik kontrolü ve teslim fişinin imzalanması karşılığında teslim edilecektir. Gizlilik sırasında yukarıdaki koşullardan hiç biri gerçekleşmemişse kargo yetkilisi adrese bir haber formu bırakacak ve takip eden ilk iş günü içerisinde 2. bir uğrama gerçekleştirecektir. Bu süreç zarfında, teslimat koşullarının hiçbirinin gerçekleşmemesi durumunda 2 gün içinde 444 25 52 Aras Kargo Müşteri Hizmetlerini arayarak siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirmeniz istenecektir. Aksi takdirde ürününüz Bronza.com.tr deposuna geri gönderilecektir. Bu noktadan sonra müşteri hizmetleri temsilcilerimiz sizinle iletişime geçmeye çalışacak, buna göre siparişinizin durumuna karar verilecektir.

    Bronza.com.tr üzerinden nerelere gönderim yapabilirim?

    Bronza.com.tr gönderim ağı, Türkiye içindeki tüm bölgeleri kapsamaktadır.

    Bronza.com.tr'den yurt dışına sipariş verebilir miyim?

    Bronza.com.tr gönderim ağı, şu an için sadece yurt içindeki bölgeleri kapsamaktadır.

    Tek siparişte birden fazla adrese teslim isteyebilir miyim?

    Aynı siparişte birden fazla adrese gönderim yapılması mümkün olmadığından her bir farklı adrese gönderim için yeni bir sipariş vermeniz gerekir.

    Ürünlerin Faturası ne şekilde kesiliyor?

    Satın aldığınız ürünlerin faturası size veya sizin belirttiğiniz şahıs veya şirket adına Bronza Global Commerce tarafından kesilir ve ürün teslimatı sırasında size iletilir. Alışveriş formunuzda teslimat ve fatura adreslerini farklı bildirirseniz, aldığınız ürün ve irsaliyesi teslimat adresine, fatura ise belirttiğiniz fatura adresine gelecektir.

    Ürünler nasıl fiyatlanıyor?

    Bronza.com.tr'de satılmakta olan tüm ürünlerin fiyatları, KDV DAHİL fiyatlarıdır. Satın aldığınız ürünlerin KDV hariç fiyatlarını sipariş onay ekranında görebilirsiniz.

    Belli dönemlerde bazı ürünlere sanal mağazaya özel promosyonlar yapılabilir ve farklı oranlarda indirimler uygulanabilir.